Дата:
Біологія Клас: 7 Тема 1
Урок: 11
Тема: Членистоногі: Комахи
Мета: формувати знання учнів
про членистоногих на прикладі комах, ознайомити учнів з особливостями життєдіяльності та характерними
представниками класу Комахи; розвивати вміння визначати роль комах у
природі та значення в житті людини; розвивати навички розпізнавання їх на
зображеннях та визначення особливостей будови, які відрізняють їх від інших
тварин; виховувати бажання здобувати зоологічні знання
Тип уроку: комбінований
Обладнання: таблиця
«Членистоногі», Червона книга України (комахи)
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Перевірка домашнього
завдання
1) Виступи учнів: про цікавий випадок
з життя з комахою.
2. Бесіда:
1. Яке значення в павуків має павутина?
2. Що треба робити при укусі каракурта?
3. Як захиститися від хвороб, які переносять іксодові
кліщі?
ІІІ. Актуалізація й корекція опорних знань,
умінь й навичок
На кожному з трьох відділів тіла
комах може міститься певний «набір» органів. Кожен із цих органів має обмежену
кількість основних варіантів будови. Чи достатньо цього різноманіття для
найчисленнішого з класів тварин?
ІV. Мотивація учіння
Завдяки своїй численності комахи
відіграють виняткову роль у житті на суходолі. Вони й досі тісно пов’язані з
наземною рослинністю. Комахи є запилювачами квіткових рослин, поїдають значну
частину їхньої зеленої маси й беруть участь у перетворенні відмерлого листя та
деревини. Серед комах є і зовнішні паразити тварин, і справжні хижаки. Також
комахи є джерелом живлення багатьох інших тварин.
V. Повідомлення теми і мети уроку
VІ. Формування нових знань,
умінь й навичок
VІІ. Узагальнення і
систематизація знань, умінь і навичок
Скласти таблицю «Особливості життєдіяльності комах»
VІІІ. Повідомлення домашнього завдання
1. Прочитати § Скласти біологічний словник
ІХ. Підсумок уроку
Обговорення запитань, що
виникли. Оцінювання роботи учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар