вівторок, 3 лютого 2015 р.

Модуль 11. Рефлексія

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде вміння працювати з методом проектів, поглиблене використання інтернет технологій, вміння користуватися блогами та працювати у групах, вміння чітко ставити перед собою завдання.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме правильно розприділяти час роботи, не допомагати учням діями, а спонукати та спрямовувати їх на самостійний пошук вирішення складних питань, вміти не заважати учням в процесі їх діяльності, вчасно підбадьорати.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, адже кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учнів заради сприяння виконання проекту та розподілення учнів на групи.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: надало мені можливість оцінити переваги оцінювання протягом всього проекту та кінцевого результату.

Модуль 7. Рефлексія



Робота над цим модулем дала змогу вирішити такі питання:
Яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очікування від проекту та покращити їх навчання.
Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей, які внесені до плану вивчення теми.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволять учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет. Блоги, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволять учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: навички з технологій пошуку в Інтернеті та знання критеріїв оцінювання веб-сторінок допоможуть покращити навчання учнів, вони матимуть змогу чітко звертатимуться до матеріалів, створюючи свою веб-сторінку вони будуть мати уявлення про особливості створення, вимогами, а також зручності і незручності оформлення сторінки.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
·  визначитися із формами і методами оцінювання;
·  створити власний інструментарій оцінювання діяльності учнів в рамках проекту.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань, а саме:
  • основні запитання є своєрідними логічними етапами вивчення теми, які спрямовують діяльність учня;
  • у процесі пошуково-дослідницької діяльності в учнів фомуються навички 21 століття.

Модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме: створення проектів учнями, які відповідають вимогам державних освітніх стандартів та програм допомагають розвивати в них навички 21 століття через власний досвід проведення самостійного дослідження тих тем, які зацікавили. Для вдосконалення процесу навчання використовувати метод проектів можна протягом всього навчального року.

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: сформулювати власні завдання щодо навчання, ознайомитись з основними ресурсами тренінгу.