понеділок, 18 квітня 2016 р.


Дата:
Хімія   Клас: 7  Тема: 3   Урок: 46
Тема: Кислотні дощі. Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення.
Мета: ознайомити з роботою водоочисних станцій, очищенням води в домашніх умовах, розвивати в учнів логічне мислення, вміння робити висновки, виховувати дбайливе ставлення до води, націлювати на водо збереження, виховувати любов до природи, до рідної землі, до Батьківщини, а також  виховувати почуття власної відповідальності за майбутнє людства, майбутнє нашої планети.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація знань та мотивація навчальної діяльності.
Перевірка домашнього завдання: учні, поділені на групи, задають запитання одна одній  з вивченого матеріалу, потім йде самооцінка здобутих знань та оцінка знань учня  групою.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Повідомлення теми уроку та постановка завдань.
1.      Для чого треба берегти воду.
Бесіда про необхідність охороняти водойми від забруднення, водозберігаючі технології.
2. Охорона води від забруднення.
(заздалегідь підготовлені повідомлення окремих учнів). Запис найголовніших моментів (з погляду кожного учня.).
Робота водоочисних споруд.
Роль очисних споруд в житті людини. Обговорення питання,
-Які ж новітні технології приходять на допомогу людству сьогодні?Обговорення питання, запис в зошити головної інформації з погляду кожного учня.
2.      Очищення води в домашніх умовах.
-Як можна забезпечити відносну чистоту води вдома?
-Які ж фільтри для очищення води нам пропонують в сучасних магазинах?
Фронтальне обговорення питання, обмін досвідом в парах щодо побутових фільтрів для води.
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
1.    Бесіда – узагальнення знань, набутих під час уроку.
-       А що ж робити під час походу, подорожі – там, де немає водогону та магазинних фільтрів для очищення води?
2. Наголошення на ролі кожного з нас у вирішенні глобальної проблеми людства – проблемі чистої води та охороні водойм від забруднення.
V. Домашнє завдання.
Опрацювати параграф. Додатково: переглянути відео в  You Tube  «Відеоурок№7: Екскурсия по водосберегающему дому» та скласти пам’ятку щодо збереження води в повсякденному житті.
*Для допитливих: знайти в інтернеті відео «Питна вода! ч4 Алло, лікарю!» Тривалість відео 9хв.03с. та розповісти на слідуючому уроці як перевіряють воду на якість.(фрагмент до 3хв. 09с.)
Конкурс: «Найефективніший фільтр –своїми руками» - зробити в групах, поетапно знімаючи свою роботу на моб телефон, або за допомогою цифрового фотоапарату чи відеокамери.


Немає коментарів:

Дописати коментар